Error running template: TypeError: Cannot set property 'memoizedState' of null

Hello,

I’ve updated Meteor 1.8.0.2 to 1.8.1. As well I’ve updated react-redux 5 to 7. Now I see this error, which is causing http error 502:

{"line":"1010","file":"webapp_server.js","message":"Error running template: TypeError: Cannot set property 'memoizedState' of null\n    at Object.useMemo (/var/app/current/programs/server/npm/node_modules/react-dom/cjs/react-dom-server.node.production.min.js:28:431)\n    at useMemo (/var/app/current/programs/server/npm/node_modules/react/cjs/react.production.min.js:23:168)\n    at ConnectFunction (/var/app/current/programs/server/npm/node_modules/react-redux/lib/components/connectAdvanced.js:209:30)\n    at c (/var/app/current/programs/server/npm/node_modules/react-dom/cjs/react-dom-server.node.production.min.js:33:501)\n    at Sa (/var/app/current/programs/server/npm/node_modules/react-dom/cjs/react-dom-server.node.production.min.js:36:1)\n    at a.render (/var/app/current/programs/server/npm/node_modules/react-dom/cjs/react-dom-server.node.production.min.js:41:467)\n    at a.read (/var/app/current/programs/server/npm/node_modules/react-dom/cjs/react-dom-server.node.production.min.js:41:58)\n    at renderToString (/var/app/current/programs/server/npm/node_modules/react-dom/cjs/react-dom-server.node.production.min.js:53:83)\n    at sink (server/ssr.jsx:62:38)\n    at onPageLoad.chain.callback (packages/server-render/server-register.js:14:19)\n    at promise.then (packages/server-render/server.js:28:36)\n    at /var/app/current/programs/server/npm/node_modules/meteor/promise/node_modules/meteor-promise/fiber_pool.js:43:40","time":{"$date":1563093158460},"level":"error"}

The error is reproducable: I have to open two links of my website in parrallel, then this error occurs.

Any idea what might be the issue?

Best regards,

HK